SVARAR.

Emilia om EGORYCK:
fin blogg. kommentera och följ gärna min blogg!<3

Svar: Tack, kunde inte ens komma in på bloggen från din länk så lite svårt. Men om du länkar igen kanske jag kan kika in.

Sandra om Dag 5. 7/1-11:
hej! jag fattade inte riktigt det där när du beställde fläskfilé. 
du sa att du beställde det. och att det inte alls var gott. 
Och sen att det var vit fisk. Som du
tyckte var jätte gott och rekomenderade. Hur Vill Du Ha Det Egentligen?

Svar: Haha oj, gammalt inlägg.. typ ett årsen! Men jag minns den dagen faktiskt, det jag menade var att jag hade beställt fläskfilé men den var inte alls god så jag  ångrade mig i efterhand men då var det ju försent! Men jag rekomenderar all olika sorters vit fisk för det är så grymt gott! Förstod du nu? :)


Blaah
om NÄR LINA KOMMER HEM IGEN, DÅ J***VLAR!!:
Har du piercing? (stavas?)

Svar: Nej det har jag inte, eller jag har ju i öronen men ingen annan stans. Men när Lina kommer hem från Spanien (LÖÖRDAAAG!!!!:D) så ska vi beställa tid tillsammans och ta hål i naveln! :D längtar jättemycket men jag är sjukt rädd & nervös! :s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0