EGORYCK

Haha, fick värsta rycket förut. Spelade Just Dance med Hannes & shit va vi körde, det blev värsta danspasset här hemma typ & sen gjorde jag typ 150 sit-ups och hej jag dog, är verklien ur form igen... BAD.
Hursom, körde lite till egen träning och sen skulle jag duscha.
HAHA, så fick ett ryck igen typ? Tog ett asnice bad med badbomb & hårinpackning & ansiktsmask & bodyscrub och massa sånt? verkligen ett egoryck. Men nu känner jag mig som en ny människa och hur fräsch som helst!

Nu sitter Mamma & Pappa och kollar på någon årssummé av idrott 2011 och Hannes & Amalia kollar på scobidoo, gissa då vad Sofie ska kolla på?.... hehe!


degishsockar ON!



Kommentarer
Postat av: Emilia

fin blogg. kommentera och följ gärna min blogg!<3

2012-01-09 @ 19:30:37
URL: http://justmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0