Dag 5. 7/1-11

Idag skulle vi på förmiddagen gå en lite längre promenad för att komma till en annan del av stranden. Det var verkligen ett av de finaste ställen jag sett i mitt liv! Ungefär halva stranden var en jättestor sandbacke som gick rakt ner i havet, det var jättecoolt och vi åkte "pulka" ner för backen på surfbrädan. Dock var det inte lika bra att bada på det här stället, det var massor av sten på botten och det kändes kallare i vattnet. Så vi tog bara ett dopp, men man kan inte säga att jag var besviken för stranden var ju så fin att det inte gjorde något att det var lite kallare i vattnet ;)

På vägen till stranden bråkade jag och mamma, vi typ skrek på varandra, inte alls roligt. Lite skämmigt kanske men ingen förstod vad vi sa så det var inte så farligt! På grund av detta tog jag mig en ganska lång promenad längs alla restauranger vid strandkanten för att få bort all iiilska!
Det funkar bäst för mig att vara ensam när jag blir sådär arg annars blir jag bara ännu mer arg och så går det ut över fel personer o.s.v
Hursom, vi åt lunch precis vid vattnet idag och såg vågorna slå upp mot kanten, väldigt fint. 
Väl på hotellet igen låg vi vid poolen hela eftermiddagen, när alla bestämde sig för att gå ner till lägenheterna valde jag att stanna kvar. Jag låg och lyssnade på musik och hade det jättemysigt ända tills solen gick ner, då tog jag en eftermiddagsdusch och fixade mig för middagen. 

Till middag beställde jag fläskfilé, det var inte alls så gott. Man ska verkligen äta fisk här, vit fisk! Det är sjukt gott och rekomenderas starkt om ni ska dit någon gång!
Idag blev det dans vid poolbaren och lite mys med familjen senare på natten. Nu blir det sängen Puss & Kram

Stranden (L)
Moii, <3

beach

glassssssss

fint eller vad

sommar

Ensam vid poolen på kvällen!

Middagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej! jag fattade inte riktigt det där när du beställde fläskfilé.

du sa att du beställde det. och att det inte alls var gott.

Och sen att det var vit fisk. Som du

tyckte var jätte gott och rekomenderade. Hur Vill Du Ha Det Egentligen?

2012-01-02 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0