Svar på komentar!

tjuuuuuuubrushhh om tycker och tänker till lite...:
1. han blev inte knivhuggen och rånad vid kvart över sju
2. det HÄNDE INTE VID ICA. det hände UTANFÖR HANS HUS. 
3. blodspåren ledde till huset inte till dagiset. det var inte ens nära dagiset.

Svar: Haha oj! Faktumet med inlägget var inte att all fakta skulle vara på pricken rätt, jag sitter inte och läser in allt som jag skriver? Faktumet var väl att det hände över huvudtaget? Men okej!

1. Det som stod i tidningen var att en man blev rånad och knivhuggen 19.16, vad mer ska jag tro på? Jag var inte där, jag känner inte han och jag har inte sökt fakta hos Polisen, jag skrev det som media hade gått ut med.
2. Åter igen stod det i tidningen att det hände i närheten av Ica, han kanske bor nära Ica, vad vet jag? Men Eftersom Ica är ett av de mest "kända" ställerna i Utby var det enkelt att skriva det.
3. Jag sa inte att blodspåren ledde till dagiset utan att de gick vid dagiset, min pappa hämtade min syster och cyklade förbi där och såg spåren så de var visst där, + att jag har sett dem själv? så ja, var det något mer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0