tycker och tänker till lite...

Idag efter gymnasiemässan när vi var på väg mot spårvagnen kommer det ett gäng med kanske 10 killar bakom mig och Lina. Dom börjar typ ropa massa, förstod först inte att det var mig dom ropade på. Sedan vände jag mig om & en killa ropade "aa du ja!" så jag typ stannar och väntar in dom lite, sen han bah " jag känner igen dig, jag känner dig, du känner inte mig men jag känner dig"
Jag: ? sen fortsätter han "aa du, vad heter du nu igen,?" sen rabblar har lite av mitt mobilnummer. Sen Säger någon annan mitt namn, en tredje vart jag bor, en fjärde vilket lag jag spelar i osv, läskigt? dom kunde typ hela mitt liv och jag hade ALDRIG sett människorna! J*vla stalkers!! usch.


Jag måste bara nämna våran lilla fina förort, Utby. Jag har alltid tyckt att Utby har varit ett mysigt ställe, alla känner typ alla och man trivs jättebra. Men nu? jag vet inte vad som händer! 
För något år sedan var det ett knivbråk vid pizzerian nära Ica, men det vara bara det & inget mer med det lixom. Men sedan för ett par veckor sedan blev en tjej våldtagen precis vid Ica, runt ca 01.30. Då tänkte man, aa okejj det är läskigt osv osv men det var på natten, då är man ofta inte själv osv. Men så i förrgår blev en man rånad vid Kvart Över Sju!
också det hände vid Ica, han blev även knivhuggen och sprang därifrån. Dagen efter var det blodspår hela vägen från Ica till min systers dagis och sedan vidare.
+ Att det har varit ett antal rån inne på Ica senaste tiden... Vart är detta på väg?


Tycker inte ni att detta är lite sjukt? Okejj jag vet att det händer sånt här hela tiden, MEN jag bor här och det har varit hur lugnt som hellst ända sedan jag var liten, man har alltid kunnat vara ute osv. Nu ska man tydligen inte ens kunna gå ute vid sju utan att bli rånad och knivhuggen. Jag menar Ica hade inte ens stängt då? hur mycket vittnen som hellst finns det, ÄNDÅ händer det? 
vad ska man göra ?





Kommentarer
Postat av: tjuuuuuuubrushhh

1. han blev inte knivhuggen och rånad vid kvart över sju

2. det HÄNDE INTE VID ICA. det hände UTANFÖR HANS HUS.

3. blodspåren ledde till huset inte till dagiset. det var inte ens nära dagiset.

2011-10-14 @ 08:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0