KEEP ON, OKEY. NOT MY PROBLEM. SVAR PÅ KOMENTAR!

Postat av: Lina Holm om: JASSÅ? ÄR DET SÅ MAN GÖR NU FÖR TIDEN?

tack för att du länkade min blogg! :D
hehe, vem äre som hänger ut folk här igentligen..?
jag minns inte att jag nämnde något namn i mina inlägg? kanske minns fel.. aja, får kollade då. Och, nejdå ,de är lugnt. jag har inget emot att du har lite "småroligt" åt mina problem. Det är ju trots allt MINA problem ;)




SVAR:
aaw men varsegod, jag är ju trotts allt snällast, eller hur var det?
Ja vem är det som hänger ut folk? Ingen av oss, eftersom ingen av oss nämnde något namn i våra inlägg. Gulligt att vi är så trevliga båda två! Dessutom sa jag inte att jag inte ville hänga ut någon, snarare tvärt om, om jag minns rätt?
Problemet är bara att det var rätt så lätt att gissa vad ditt inlägg handlar om, och det är rätt så många som vet vad det är också. För att jag är så klumpig och tar upp ämnet när alla andra hör, sorrysorry ;b men tyvärr så är det redan försent och det verkar ju inte direkt som att du bryr dig om någon får reda på det längre efter som du gör stora feta inlägg om det i din blogg, så shit the same :D 

Och tack vad snällt att jag får skratta åt dina töntiga problem som egentligen inte är ett problem om du kan komma över det, eller hur var det? hade du fortfarande känslor för honom. ganska kört nu tror jag när du ställt till det så. Ledsen att behöva vara så taskig men känner att det behövs på grund av ditt första inlägg och mina humörsvänningar när jag läste det. eller du kanske inte ens tar åt dig? hoppas inte du gör det, fast är rädd för att du gör det ändå. Okejj vars var jag? Juste tack för att ja
g får skratta åt dina problem, jag har tyvärr inte ett enda eget just nu, känns skönt. känner mig FRI!



JAG BER VERKLIGEN OM URSÄKT! FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT.ALLTSÅ TILL LÄSARNA! JAG ÄR BARA VÄLDIGT IRRITERAD OCH TYCKER SYND OM MIN KOMPIS SOM SKA BEHÖVA BÄRA PÅ DETTA PROBLEM, OCH JA? JAG KAN VARA TASKIG? ALLA KAN VARA DET OCH ALLA BEHÖVER VARA DET IBLAND. JUST NU KÄNNER JAG ATT JAG VAR RÄTT TASKIG, OCH JAG BRYR MIG INTE ETT PISS FÖR HON ÄR TASKIG MOT MIG. DOCK TAR JAG INTE ÅT MIG MEN JAG VET ATT HON OFTAST GÖR DET. NU SKA JAG NOG SLUTA SKRIVA INNAN DETTA GÅR ÖVER GRÄNSEN :S OOUUPPSSIII ! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0