JASSÅ? ÄR DET SÅ MAN GÖR NU FÖR TIDEN?

jaha? är det så det funkar nu? Att man ska ta ut ALLA sina problem på bloggen så man tydligt hänger ut andra människor? Det visste jag inte, men nu vet jag det då. 

Fast detta var inte en grej jag någonsin tänkte göra haha. Men Just Nu Så Tyckte Jag Verkligen Att Det Var Värt Det!

Jag drar kanske ut detta till en lite stor grej Eller? förlåt i så fall. Men jag bara undrar hur vissa människor funkar :p
Jag bara säger det för att hjälpa mina vänner, eller vänta  . . . . . Jo, vänner är de/den.

Nu tycker jag faktiskt att detta börjar bli lite småroligt :p Ojj förlåt, får man säga så? Kanske bäst att fråga först så inte fröken blir allt för sur. 

ojojoj, nu har jag fått mig ett gott skratt & ett leende på läpparna för resten av kvällen!
Nu ska jag lägga min energi på livets något viktigare problem, men först ska jag bjuda på en länk, för jag är ju ändå världens snällaste? (a)
http://linastephanies.blogg.se/

haha!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du länkade min blogg! :D

hehe, vem äre som hänger ut folk här igentligen..?

jag minns inte att jag nämnde något namn i mina inlägg? kanske minns fel.. aja, får kollade då. Och, nejdå ,de är lugnt. jag har inget emot att du har lite "småroligt" åt mina problem. Det är ju trots allt MINA problem ;)

2010-11-10 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0