TOP MODEL SVERIGE

Sitter i soffan nu och försöker återhämta mig efter träningen, den var kaos!! Haha det var iskallt sen var min mage kaos med naveln & de... Hehe! Kändes som jag skulle svimma också? Haha hjääälp!:o och HAHAHAHA döör gjorde dagens vurpa på träningen med, stod still och Peter sköt en boll längs marken som träffa min fot från sidan så jag typ fäller mig själv sen bah donk låg jag ner?!? Oherre bad jag skrattade!!!

Sen vare kaos i duschen... Hela IFK-laget höll på & banka och skrek och röck i dörren och spruta vatten osv osv osv... oorka? Men men enligt den har dem sett nakna bruudar idag fick jag höra... kul för dom, eller vadå?:)

Outfit nu jaoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0