RUBRIK

När man bara vill skrika högt, berätta hur man känner, bryta mot lagen som har satts av dagens ungdomar. När man vill få det omöjliga att inträffa. Vad är det med att man blundar för verkligheten?
Faller aldrig för grupptryck, vågar stå för min åsikt. Ljug. Jag gör som jag vill, ingen annan har någon påverkan, det är mitt val. Ljug.
Om jag ville berätta något för DIG för jag litar på dig, skulle du då stöttat mig eller följt alla dessa oskrivna regler? Egentligen vill jag att hela världen ska höra mig... Ja eller nej, ska jag eller inte. Det enklaste vore om allt var som det är, det är inte bra att vara annorlunda, att bryta mot reglerna. Man kommer fram till samma svar om & om igen. Tystnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0