OFF TO SCHOOL

mmmmm det känns bra med lite rutiner och måndagmorgon igen, lite gå upp tidigt & ut i det varma vädret. Lite påsar under ögonen och ben som spagetti, ååh vad bra det känns! ELLER?!?!

Haha, nej det känns inte bra över huvudtaget, just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen, somna och aldrig vakna! Jag är fruktansvärt avundsjuk på dem som börjar skolan imorgon, vilket är alla förutom vi..?
Okej, det finns faktiskt inte så mycket jag kan göra, så vad tjänar det till att klaga lixom? Bättre att ta det som det är och göra det till det bästa. Vi börjar ju faktiskt tio & vi kanske slipper plugg första dagen? hoppas.

Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig i ordning... för er som bryr er ;)
visar dagens på mobilblogg sedan eftersom jag bara fotar med mobilen för tillfället och jag orkar inte lägga över bilderna till datorn, fine-.- hejdå.


två underbara dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0