MAMMOR & MINIMODELLER

Hej!
Är hemma nu igen ifall ni ville veta?

Sitter med min syster & kollar på teve, har onepiecen på mig och försöker få upp värmen lite grann!! Vet inte vad det är med mig, men fryser gör jag i alla fall!!
Haha vi kollar på mammor & minimodeller som går på trean & ej kom & hjälp mig!! Vart är världen på väg, det är ju så barnsligt så det finns inte?!? Snälla någon, barnen är ju typ 10 år bara eller något!! Vissa är väl lite mer förståndiga än andra, men ojojoj haha det är ju så man skrattar lite! Söta små oförstående liv;) men jag vet dock att teve pressar ut minsta lilla ur folk så jag har väl förstående för det med. OCH vissa mammor är helt förståndiga!!!
Skitsamma, haha roman eller vad? Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0