JULRÖJ!!

Sådär nu är det julröj som gäller, ut med granen, bort med tomtar & storatädning! Känns sjukt skönt att få bort alla julsaker nu, har börjat tröttna. Och nu känns det som vår ute också så då vill man verkligen ha det fräscht inne, eller hur? :)
Dock har jag tröttnat på att plocka också så jag ligger i soffan & kollar på skidor istället!

När mamma är klar... Om nån timma tror jag, så ska hon klippa mig, äntligen! Eller jag vill inte klippa av mitt hår, blir alltid så jobbigt kort!!! Men det är så sliter så jag mååste få bort de, typ alla mina toppar är kluvna så det ska bli skönt, även om man vill gå med toffs hela tiden sen;) men det är ju ett annat problem...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0