HOME SWEET HOME!

Har kommit hem nu & är på väldigt bra humör! Solen lyser & gårdagens jobbiga väder är som bortblåst, nu är det soligt, stilla, tyst & vitt. Vintern har slutligen nått Göteborg också, även om den inte stannar så länge!

Är jättesugen på att öppna alla fönster & städa, speciellt mitt eget rum, men eftersom jag inte har något rum blir det lite svårt:( får istället ta tag i de småsaker jag kan & låta mitt rum vara tills vidare! Ska lägga fram mina träninfsgrejer också så jag har det klart, det är iof inte träning förän om tre & en halv timma men det är skönt & ha det klart. Får se va jag hittar på innan det är dags för träning!
Kram!

haha varför låter jag andra människor se denna bilden? Haha orkar inte med oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0