HEHE... JA DET VAR LOV VA?

Ska inte komma och skryta med någon bra uppdatering som start på 2012? haha, har jag rätt?;)
Men jag har ju som sagt lov och vill ta vara på tiden som är kvar.. det är lixom fem dagar?!?! Då ska jag inte slösa bort min tid framför datorn hela dagarna!

Tyvärr.. eller tyvärr kanske man inte kan säga, HAha men Jossan & Issa tvingade på mig one tree hill för några dagar sedan och fan jag är helt fast nu :( Kommer slösa MASSA tid framför det... räknade ut att alla avsnitt blir 128 timmar, pinsamt mycket! Jaja, det är hur bra som helst och rekomenderar verkligen att se det, ni kommer inte ångra er!!



Och dessutom är denna snyggingen med, Chad Michael Murray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0