GYMNASIEVAL, I'M BACK!


Det var ju då allt det här med gymnasieval, med mycket om och men och många ändringar hit & dit har jag nu (äntligen) gjort mina val! Det känns skönt eftersom sista dagen är på tisdag!
Nu är det bara att vänta & hoppas på att man kommer in där man vill komma in och att det blir på allra bästa sätt!

Mina val ser ut såhär:
1. Mikael Elias - Samhäll-beteende
2. Hvitfeldtska - Samhäll-beteende
3. Hulebäck - Samhäll-beteende
4. Mikael Elias - Natur-samhälle

Jag vet att det kanske inte är nödvändigt att välja fyra men det är ju bättre att vara på den säkra sidan så att man verkligen får en plats på ett gymnasie, annars kan det ju vara lite kört i framtiden. Om man inte går gymnasiet kan man ju säga att man har fuckat up hela sitt liv, inget jag föredrar!
Tycker ni det ser någorlunda okej ut eller? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0