EN KÄNSLA SÅ OSLAGBAR.

Hej!
Är hemma nu och har ätit osv, är jättetrött nu också så ska förmodligen sätta mig och kolla one tree hill tror jag, jag orkar inget annat vet inte vad det är med mig, men trött är jag ;)

Kom hem sent igår också eftersom vi missade tåget, det var såååå nära att vi hann men det körde från oss när vi stod bredvid det typ "/ så vi fick vänta på stationen på nästa tåg (jag, max, issa & milla) Man kan ju också säga att Max lag förlorade... men dem var faktiskt bra i första och andra i alla fall! :D

Alltså jag måste skärpa mig och börja kolla på mer hockey för det så sjukt kul!! Ibland önskar man allt att hockeysläkten bodde här och inte i andra änden av Sverige ;) 



denna är ju redigt goo med! himla fin låt!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0