VIT FÄRG OHYES!

HAHA ohgosh, Sofie är inget proffs på att måla kan man lugnt säga! Mina armar dog efter två tag, haha jesus vad det var jobbigt! Men jag målade taket faktiskt så fick hålla armarna uppåt i en hel timma typ!! Bli aldrig målare, ett tips bara!

Har duschat av mig all färg nu och målat om mina naglar och lite sådant, nu ligger jag i sängen och ska försöka sova strax, har fått upp kroppsvärmen nu på eftermiddagen också, rätt skönt må jag säga! 
Inte alls avis på pappa som ska iväg och åka skidor imorgon, han ska till Norge där det är nästan 40 minusgrader! Väntar faktiskt hellre tills vi ska åka om någon vecka där det förhoppningsvis är lite varmare + i Sverige ;)


go målaroutift, pappas tröja!! ;D


heeeeeej färg i hela ansiktet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0