MIN DAG

Upp tidigt, lika jobbigt som vanligt, sjöng för Amalia som fyller 4 år idag, grattis gumman! sedan iväg till skolan, som ett vandrande lik ungefär, sjukt trött!
Första lektionen gick väl bra, gympa. Sedan började magverken komma krypandes, andra lektionen satt jag och stirrade in i skärmen i 1 & en halvtimma,
tyyyypiskt behövde verkligen jobba idag för har snart inlämning och har inte ens börjat skrivaaa, hiiiimla SO!! 
Tredje lektionen trodde jag att mina mage skulle gå sönder så ont det gjorde, satt bara och lyssnade på matten i en timma sen orkade jag inget mer så jag tog bussen hemåt, 59an 510an 58an. så slapp jag gå, jätteovärt egentligen men aa. 

sen hemma har jag sovit, kollat på TV, sovit, ätit, kollat TV & sovit. 
Äntligen är magverken borta, wihooo kan andas normalt igään! 
Ska ta ett skumbad nu och värma mig lite sedan sova, hehe igen.. idiotaa. Har gjort nåågra tidsinställda för veckan också.
Puss.


Dessa dagar saknar man mest under vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0