MEN ÅÅH HATA LIVET ibland


Måste få avreagera mig lite!!! Kokar typ!!

Förut åkte jag från skolan till vårdcentralen för jag skulle kolla mitt öra (har skitont!) så kommer jag dit och väntar... ni vet hur segt det är! Sen när jag får prata med en människa är hon efterbliven & fattat inget tillslut förstår hon att jag inte har bokad tid men vill träffa en doktor, hon bah nää tyvärr du får komma tillbaka klockan fem! Eeeh men jaa tack, kunde ni sagt det med en gång eller? Så satt jag där & åkte dit i onödan!!
Sen gick jag ut & så körde bussen precis, mm kul! Väntar på nästa som går 12 minuter senare, självklart smsar Fredrik då så jag tittat ner och bussen kör förbi, vänta 15 minuter till, men tror ni fan inte den bussen också kör förbi mig?!? Det är väl förihelvette meningen att man ska stanna bussen på hållplatserna eller?! Vilket flyyt jag har idag alltså!
Alltid Nice att chilla på busshållplatsen i 45 minuter, självklart var jag suuperkissnödig också, bara för att göra det hela lite extra dramatiskt!!!!!!!!!!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0