DET ORDNAR SIG DU KOMMER FÅ SE.



Vitt som snö, är mitt rum nu när jag varit duktig och målat efter gymmet! :D go girl!

Det tog typ två timmar haha, men jag kämpade på!!

Nu sitter jag och kollar på livet blir bättre, denna veckan är det om Dogge Doggelito, jättesorgligt igen... "/ Satt ju i skolan i fredags på en lektion och kollade på TV3-play, programet om Emma Igelström, hon är ju gammal simmare osv, alltså jag kunde vekligen sätta mig in i hennes situation, jag kände verkligen hur lätt det är att hamna i den gropen som hon gjorde, helt sjukt hur nära man är att trilla över kanten hela tiden! usch och fy!

okej, slut med värsta deeptalket, ska strax sova.
puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0