DÅLIG DAG, JAG VET!

Jag vet verkligen verkligen att uppdateringen har varit sämst, men jag har suttit på vårdcentralen heeelda dagen för dom har sånt sjukt oflyt där (varenda jäkla gång) någon gång borde dem väl ändå komma på en bättre ordning eller vad man ska säga. Var ju först där en gång så fick jag åka hem sen var jag hemma och vände nästan och så åkte jag dit igen och kom hem först åtta, då åt jag HUUNGRIG och sen fixat mig och så. Ja ni förstår?

Nu är det ju lov också, skönt! Eller aa imorgon efter skolan, men eftersom vi slutar 12.50 så räknas det inte som en skoldag, bara chill lektioner också så då kan man bara ha roligt med klassen istället :D

Oj glömde säga varför jag var på vårdcentralen hehe, jag har öroninflammation, stackars mig! Ont gör det, som tusan faktiskt (fjant) och så måste jag äta medicin 3 ggr om dagen + det suger att vara sjuk på lovet. Skitsamma, jag ska inte klaga för det smittar ju inte så jag kan gå till skolan och allt sånt ändå! fjantfjant igen. kan inte tugga knappt för det gör för ont FJAAANT.
GODNATT.!
image description

TÖÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0