186 BILDER

Gooooood evening babes!
Ser ni fram emot en ny vecka? :D
Det kan jag inte påstå att jag gör... men vi har i & för sig en väldigt go vecka, slutar ett onsdag & fredag, och sen typ nationella också, hehe!


Nu har jag suttit i nästan två timmar och sorterat ut massor med bilder från sommaren, jag lyckades få ner det till 186 stycken.... sjukt grymt va? Kommer säkert lägga till lite fler men just nu är det så många. 
Jag ska nämligen göra en collagetavla till mitt rum med massor av bilder från sommaren, roligt va?:D Längtar tills den är klar så jag kan sätta upp den, kommer bli så nice!

Mitt rum måste ju också bli klart först så där har jag ju lite att jobba med, tre gånger på väggarna och en gång i taket kvar att måla.
Målade i taket en gång idag, fick lite hjälp från min lilla sötnos. Haha, hon målade dock på väggarna där inte den färgen skulle vara så det var iof inte till så stor hjälp...






hej busunge!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0