todays.

Minns inte om jag har berattat vad jag gjort idag, har jag det?
skit samma, var i skolan i en timma sen akte jag och mimmi till vardcentralen for att jag skulle fa mer medicing till prickar och hade verk i handerna ocksa, jatteobehagligt!
Sedan sa akte vi inte till skolan for det var ingen ide i och med att vi slutade ett... Motte upp papii och fick pengar sen hamtade vi Hannes och akte in till stan, kakade lunch innan vi drog till valhalla. Solade, bubblade, bastade, badade och simmade. Mysigt!!

traffade aven mina saknade alsklingar pa badet.... buhuu!!.... no words.

ikv har jag sett TV, snackat massa... och handlat med papii osv.
Karlek/Sofie

my darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0