taget fran paow.se/

Fordriver tiden innan jag ska kaka middag, fixa mig och sedan dra till kyyrkan ;)

Vem är i rummet med dig? Min mamiii som lagar middag till mejj ;)
Vem fick du senaste sms av? Issa
Vem tänker du på nu? cAMILLA gissa vem jag tankte pa exakt nar jag skulle skriva svaret!!! pinsamt.
Vem pratade du senast i telefon med? min sota papiii
Vems hus var du senast i? Hus? mitt, hemma?
Vem önskar du var med dig nu? just nu... ingen faktiskt!
Vem är din favoritsläkting? pass

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? overallt
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? När papii korde mig till matchen igar


VAD

Vad åt du senast? macka
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? vita
Vad är den närmaste saken som är blå? Min filt
Vad har du på fötterna? sockar
Vad är din favorit färg? alla olika typ
Vilken film såg du senast? Easy A
Vad hör du just nu? telefonen som ringer...

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaa?
Hånglat i skogen? nope eller kanske
Tyckt att din kusin är het? Kusin.. nej ;)...
Sovit naken? Nej kanske nar jag var liten
Kört över hastighetengränsen? nej
Målat om ditt rum? Haha jaaa
Dansat framför en spegel? Jeess
Fått hicka? jaa?
Stulit pengar från en kompis? verkligen inte:P
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? haha omg japp
Varit i slagsmål? faktiskt inte!
Smugit ur ditt hus? Nagon gang kanske
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jaa?
Hånglat med en främling? Yess..
Älskar eller saknar någon nu? Älskar val kanske inte eller kompisar och sa osv men inte annars saknar, somfan!


Kommentarer
Postat av: camillaaa

hahahaha peddo, fast ja ska ju kanske inte säga nåt ;)

2011-09-15 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0