SVAR PÅ KOMENTAR

sofiaaa om MIN NYA BABY!:

hej sofie, älskar din blogg. riktigt rolig med mycket bilder :D
vart köpte du din mobil och vad kostade den?:)

Svar: Hej! Tack vad´gullig du är, dessa komentarer värmer verkligen!
Jag köpte min mobil på telenor, eller köpte och köpte. 0 kronor. Men när vi skulle förnya vårat abonemang fick jag ett erbjudande, att jag skulle få en Xperia X8 men jag gillar inte Xperia så fjäskade lite för killen vi pratade med och fick tillslut en Iphone istället. Men vi är ju trogna kunder hos telenor & själv tycker jag att telenor är ett av de bästa!
Mitt abonemang gäller i 24 månader & kostar 249 kr imånaden vilket blir... ca 6000 :-
Så ja 6000:- fick jag den för i slutändan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0