omaaayyy, scary gubbe på lemmingsgatans hållplats!!!




När vi väntade på bussen så kom vi till busskuren och i den sitter en gubbe/man med en typ moped från stenåldern helt svart, typsik läskig moped. Iaf han sitter helt skevt på marken samtidigt som han typ fipplar med moppen, hans händer är helt oljiga och gaashh va läskig han såg ut. Sen typ prata vi lite med han fast att jag var helt rädd typ HAHAHA. sen typ dog jag av garv när jag frågade Sam.

Jag - "vad är det för fel på honom:(((" jätterädd och viskar detta!

Sam - " vaahh??"

Jag - "Vad är det för fel på honom???" viskar lite högre

Sam - " det är inte honom det är något fel på, det är moppen?"

Seriöst jag DOG av skratt, så jäävla klockren. Här sitter en gubbe på marken och försöker för allt i världen laga sin moppe (kedjan hade gått AV) och så frågar jag vad det är för fel på honom. Haha mm men han måste haft något fel...


någon som har sett och minns denna filmen? Jag såg i alla fall den när jag var liten och när jag såg han med mopeden idag så tänkte jag DIREKT på tok reine!! Han som är längst ner på bilden, och han hade ju precis en sån moppe typ. Helt klockren. Men Tok Reine är snäll egentligen!!!

Kommentarer
Postat av: "kalle"

Det brinner är så bra!

2011-09-19 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0