När man egentligen borde sova.

Borde fan sovit för längesen nu.... Klockan är halv tolv och jag sover inte, kommer garanterat ha ångest imorgon, men jag får skylla mig själv helt enkelt! Såg just en deckare/skräckserie med mamii och papii som gick på ettan, alltså fyfan va den var oskön! Blundade typ hela tiden, det var någon säckman som typ dödade folk och petade ut ögonen osv. Och alla hade typ haft sjukaste uppväxten så dom blev helt störda som vuxna och aa, orkar inte förklara men den var helt sjuk iaf..... Och nu kan jag som sagt inte sova.. Men vad gör man då? Jo, situps i sängen, hur jobbigt som helst men väldigt bra träning!! Måste ju ordna till lite...! Besos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0