jaoo maan, skolfoto today!!

somsagt sa ar det skolfoto idag.. kvart over nio tror jag det var korten skulle tas! Segt ar ju dock att vi har gympa lektionen innan och sen 10 minuter tills vi ska ta kortet... jippi, haha men inte mitt problem for jag ska anda inte vara med! (endast for att jag ar sjuk, ont i halsen, da ar det inte bra att anstranga sig, annars ar jag ALLTID med pa gympan! *duktiiig* )

kladval. har fatt pa mig mina svarta byxor, en vit blus med lang arm, mitt skarp och mina kilklackar! Tror ni det funkar eller? Kanns val inte jattekul men anda helt naturligt :D 
Ska sminka mig och fixa haret nu, om ca 40 minuter ska jag vara klar, det ska jag nog hinna?

Karlek/Sofie


vimmerby med familj och kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0