jag har aldrig tyckt illa om vatten!

Hjälp vad vatten det är ute, i alla fall som rasar ner. Regnregnhöst. buuh, kyligt. Har haft trevligt med Millis här hemma idag innan vi drog ut, skulle till kviberg och fota men det ösregnade ju så blev inte mycket kort idag... ska försöka ta lite fler bilder men får vänta på bättre väder!

Träffade Lina & Josefine en snabbis på kvällen också, dom var helt uppe i pluggandet så stannade inte där så länge, med böcker till öronen och sex datorer i samma rum får man lite klaustrofobi, right? Själv har jag inget plugg så jag är på gott humör!
Tinar vid TV:en nu med te & onepiece, lite blöt och kall efter min eftermiddag i regnet!!

Lite blandade bilder jag inte lagt upp, kan erkänna att det varit grymt dåligt med bilder under helgen...
















































Några få bilder från idag, regnigt värre!






Vet att det är mycket fotbollsbilder men mi helg har typ bara varit fotboll? Så vad mer ska jag erbjuda, haha detta är i alla fall vad jag roat mig med och jag älskarde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0