hola guapos!

shiit, dålig update idag, mybad! Ledsen kompisar men jag har haft dödsroligt.

ooomaay skolan var rolig, dog av garv idag helt serriiiii. Sen till stan med Millis & där var det med sjukt kuL, jväla efterblivna ungar vi är alltsåå... shoppade även lite på classesbutikk. Visar basshoppingen senare. Seeeeeen åkte vi till fjällboplanen men stannade i busskuren för det regnade men när alla stack tog vi en prommis i ösregnet till lemmingvallen. Chillade på degen där ett tag, träffade lite folk och sen vidare hemåt.

Vart blöt som faen och helt iskall men roligt var det. Har nu duschat, smörjt mig osv osv. Värmer mig ytterligare med en cappuchino nu också, vet att Milla vill att jag ska skriva om det hähää.

Kärlek/Sofie


pappa försöker smygfota mig.... sääämst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0