Dags att släppa allt för idag!

Hej & hejdå mina fina!
Känner att det är dags att slappna av lite nu innan jag går och lägger mig. Hela helgen har varit helt fullpackad och jag har inte fått mycket sömn alls, eller alldeles för lite i alla fall. Märker direkt när jag är för "stressad" & inte slappnar av, då får jag ont i nacken + torra läppar. Okej det låter kanske sjukt men det är sant, mina läppar blir jätteosköna så jag måste typ gå med idomin hela tiden för det är det enda som hjälper ordentligt!

Okej nu ska jag sluta svamla & titta på TV istället. Det är någon deckare av något slag, älskar sånt, hihi. Mord, kidnappningar, skräckscener & våldtäckter osv osv. slappna av var det ja... 

Kärlek/Sofie

Ser det inte bra ut? jag och ett barn på höften??? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0