dagens middag!

som jag sa forut sa lagade jag middagen idag, duktig va? 
Jag lagade fisk och potatis och det blev jattegott! 

Recep!
anvand vilken vit fisk som hellst, lagg upp den pa folie, pressa citron over hela fisken, sedan lagger du ledade tomater over hela fisken, salta lagom mycket & lagg vilken farsk krydda som du vill pa, idag hade jag basilika, men man kan ocksa anvanda dill eller purjolok eller vad som. Klicka sedan ut smor pa hela fisken, man far valja sjalv hur mycket man vill ha, men eftersom tomaterna och det andra smaksatter smoret blir det som sas man kan ha till potatisen!
In i Ugnen i ca 20-25 minuter sedan KLART!


ser ganska gott ut va?


klart!



Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr och underkläder! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-10 @ 19:32:14
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0