6,5 km!

Godmorgon!
fuuuuck vad allt är jobbigt, snacka om att man kommer i höstdepression!! Just nu sitter jag och försöker pigga upp mig med musik, har på MTV... känns ju lite gladare i alla fall. Vänder jag på huvudet så är det dock ösregn och helt grått, seriöst vad är detta för väder?!? jaja...

Är inte heller så jävla taggad på skolan då vi ska springa 6.5 km idag... jippii!! not. Men ändåå rätt chill för jag börjar halv tio har en lektion sen springa och sen sluta typ, bra va??

Eftermiddag ska jag träffa Mimmi och mysa lite sen ska jag till stan med familjen ikväll och gå på någon teater osv. Berättar mer om det senare.

Kärlek/Sofie


haha ååh min frukost.... äckligt...


osminkad deppig brud alltsåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0