20/9-2011

Ojj, 20 September REDAN? snart är det fan Oktober & det kändes som skolan just började... vi har redan gått i en hel månad... detta kommer gå snabbt.. "/

Godmorgon föresten!
INGET blir bra idag, mitt hår är helt fuckat, sminket blev helt fail & jag mår helt pissedoff. Mitt huvud dunkar så det känns som det ska sprängas jag är förkyld så jag kan typ inte andas -.- Ni vet när man böjer sig fram och så typ stängs näsan igen helt + att mitt huvud dunkar precis i pannan. Är det Bihålsinflammation? Jag har för mig att jag har hört det någonstans...

Hursom, får gå till skolan äcklig och helt fail idag... man kan ju inte alltid lyckas "( 

Kärlek/Sofie


Till frukost åt jag Musli & Naturell Hälsofil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0