waah?!?!

Oh hjälp! Har inte riktigt insett vad jag är mitt uppe i just nu. Alltså jag håller ju för f*n på att välja hela min framtid typ? Är det ändå inte lite tidigt att göra det när man är 15 år?! Jag har fullkomlig beslutsångest och vet inte vad jag ska ta mig till!

Var ju på Gymnasiemässan idag med, tror jag var där i 3 och en halv timme & i kanske 2 o en halv timma gick jag bara runt och visste inte vad jag skulle ta mig till! Alla typ drog i en och snackade osv, jag orkade inte ens lyssna tillslut, bara jobbigt. Ändå har detta hjälpt mig väldigt mycket, nu har jag ändå några Gymnasium jag kan solla mellan, men vad jag ska välja osv vet jag inte. . .

Släpper detta för ett tag & tar tag i NO-provet istället. Ska läsa igenom kanske 20 sidor, tagga!

need this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0