visste ni detta .. ?

Duschad & Klar efter en go träning i underbart väder!

Hej!
Visste ni att jag aldrig har färgat mitt hår? Jag har slingat den 1 enda gång, men annars har jag bara låtit det vara. Det är jag i och för sig väldigt glad över, för jag ser ju hur slitet håret blir när man färgar det ofta och har gjort det länge... 
Hur som hellst, saken är den att jag har tröttnat på mitt hår nu. Jag vill göra något med det, men absolut inte klippa mig då jag vill spara ut min "lugg" så mitt hår blir jämnlångt & långt.
Så jag funderar på att färga det, men jag vill inte färga det än, är för osäker på vad jag vill göra. Så jag fuderar på att tona det några gånger med olika färger för att se vad som är bäst!

Till saken, skulle ni kunna hjälpa mig och säga vad ni tycker. Mörkare brunt eller ljusare/blondare brunt? Eller något annat! Ge förslag för jag vet verkligen inte...

Vilken färg tycker ni skulle passa på mitt hår?


Någon av dessa kanske?



Kommentarer
Postat av: issa

Du skulle passa grymt bra i nr.862!!

2011-10-16 @ 19:56:52
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0