uuaaaahh

två minuter måste fixa en sak..... såå. Mamma hota med att kasta en Lime i mitt huvud så var bara tvungen att fixa det där på direkten, trots att hon störde i mitt skrivande!

Så, har ni sett det sjukt mysiga programet som går på svt1 klockan 20.00? jag kollar på det nästan varje vecka (om jag inte har något annat för mig!) Det är han Kalle Moraeus som har det, ett typiskt svenskt program.. men jag älskar att sitta tillsammans med mamma & pappa och kolla på sånna program som verkligen inte har någon mening alls. Haha är det inte mysigt? ganska härligt att sluta helgen så också, lite lugn och mysig. 

ett tips om ni inte har något annat för er på söndagskvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0