stockholm.

waah, det är lov om två veckor! terminen går hur snabbt som hellst. Känns som vi just började skolan?! härligt ändå? Men ett lov behövs, eller det är man i alla fall värd!
Bara att jobba sista, fixa de sista proven osv, sedan kan man slappa!

Visste ni btw att jag ska till Sthlm på lovet? weekend typ! Nice huh? Brukar ju åka dit varje år, men förra var jag ju i Boden! Hade gärna velat åka dit i år också, men det kom massor i vägen... Men stockholm är inte heller fel? Som stad föredrar jag nog faktiskt Sthlm före Boden. Tror de flesta håller med mig?



vacker bild från boden för ett årsedan...(nästan)

Kommentarer
Postat av: Gabbibi

NEJJJJ!! Hellre att du kom hit mitt hjärta!! Saknar dig så :)))

2011-10-17 @ 21:46:04
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0