omayyy, lera gräs vatten & allt!

Helt slut!
Har varit ute och spelat fotboll i ösregnet, eller spelat och spelat. Haha det gick lite ur styr efter ett tag. . . slutade med att Lina slängde sig över mig i högt gräs så jag ramlade ner bland all lera, det var bara gräs och vatten och lera ÖVERALLT! omayy, dog av skratt och jag vet inte vad jag ska säga. Var redigt blöt efteråt, mascara i hela ansiktet och gräs å allt överallt... haha!! Okejj, kanske inte låter så skojj men det var rätt roligt, får dock panik när folk jagar mig sådär.. det lär ha märkts ;)

Hursom, nu är jag hemma! Papii hämtade mig, goos. Drog på mig Linas mjuiksar också, för kunde inte ha på mig mina blöta kläder hehe ;) Så nu sitter jag hemma med mjukiskläder och en go bulle på huvvet!






Kärlek/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0