ny vecka imorgon... igen.

Hej!
Har försökt blogga via mobilen hela dagen men det har inte fungerat? Och eftersom jag inte har varit hemma har jag inte haft tillgång till dator heller..

Efter Valhalla i morse åkte jag direkt och tränade på Kviberg, sedan snabbt hem och duschade osv innan jag drog till Kviberg igen och kollade när Tor spelade match. Sedan drog jag hem till Lina och myste osv, kollade film och lite sådär. Mådde allmänt dåligt (gör jag fortfarande) så det var skönt att slappa lite, har dock fortfarande ont i huvudet och mår inte alls bra, men ska rycka upp mig. 
Eller nej, jag går och lägger mig så kanske jag vaknar lite bättre imorgon!

Godnatt.


mmm... söt chey "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0