något ni kanske inte visste om mig...

Hehe, är det någon mer än jag som hatar att gå själv ute när det är mörkt? Jag gör det i alla fall, & i samma läge så är jag typ beroende av att lyssna på musik när jag går själv & när man är själv har man ju båda lurarna i då man inte behöver vara social med någon. Hursom, när det är mörkt så kan jag absolut inte gå med båda i, jag har tix att ALLTID ta ut ena luren så fort det blir lite mörkt, nu på vintern har jag som "grej" att inte ha båda lurarna i efter klockan 16.30. Visst är det sjukt? Haha, fult som f*n i alla fall, går efter klocka när man ska ha en eller två lurar i.

Men hela denna grejjen är att jag inte hör något om jag har båda lurarna i och då hör jag heller inte om det kommer någon bakom mig. Så för att höra om någon kommer går jag alltid med en lur och så kollar jag alltid bak vart sjunde steg jag tar.... Patetisk jag är x) omayy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0