men detta börjar ju bli kul...

Alltså ni får bli bättre på att komentera, helt ärligt så suger ni. Jag säger inte att det är mycket folk som läser min blogg men tillräckligt för att det ska finnas fler komentarer och att jag ska få mycket mer feedback! Jag bloggar både för min skull och för eran, men hursom så är det ni som läser det jag skriver och då vill jag få komentarer osv tillbaka? Det vore väl ändå rättvist?

wellwellwell, borde väl ändå ta mig i kragen och komma med mer uppdatering... men det finns ju inte mycket att blogga om just nu, det händer inget speciellt i mitt liv osv, skolan, träning, plugg & kompisar? Skulle mest säga att mitt liv går back right now. . .

Ska btw försöka få upp en omröstning på vad ni vill se mer av, så kanske ni kan i alla fall klicka i den om det nu är så J*VLA jobbigt att komentera? ;)



















Saknar sommaren som fan alltså!! vill bara ha sommarlov igen o igen o igen!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

börja med veckans eller dagens gulliga eller vad du nu hade

2011-10-05 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0