kärlek eller choklad, vad väljer ni?

hemma från en go träning. Men den slutade inte så bra, fick sjukt ont i magen och det sitter i än nu.. Vet inte vad det är, så jag blir helt stressad (blir alltid det vid ont i magen) så jag har i all panik letat igenom hela huset efter Choklad (ni vet jag är beroende..) blir alltid lugn av det! Efter många om och men hittade jag en kexchoklad! pjuh!
Magontet har släppt lite och jag är ganska "sansad" nu! skönt det i alla fall!

Visste ni föresten att när man är kär så bildas något som kallas för endorfiner, kärlek är alltså endorfiner. Men exakt samma endorfiner finns i choklad, det är därför choklad ofta gör att man mår bra osv, det sägs även att det är beroendeframkallande, det håller jag VERKLIGEN med om! Så är det tomt på kärlek, proppa istället i dig massor med choklad, chokladen bryr sig varken om om du är tjock, smal, lång, kort, ful, snygg, brunett, blonding, svensk, dansk, kille eller tjej! Passa på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0