Kaooooos!!

Bloggade inget igår för var tvungen att sitta med min hemtenta hela kvällen & sedan såg jag film med lina, jossan, Issa & Milla! Vi såg barnhemmet... Fyfan alltså:o

Hursomhelst, sedan åkte vi hem till lina och myste. Snackade hur mycket som helst om allt mellan himmel & jord. Så härligt att bara prata ut ibland. Senare såg jag & lina på någon mordserie sak, men jag sov typ så kommer inte ihåg alls hur den slutade? Trött eller?;)

Åt en grymt god frukost och gjorde sen i ordning mig osv, åkte hem lite snabbt och hann städa & nu är jag på väg till valhalla... Ska på tränarmöte och efter det är det tävling för dom små simgrupperna!

Hörs senare, kommer inte vara hemma då det blir dålig uppdatering :((
Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0