kaaoos!!

Hej!
Hemma från skolan nu.. jag vet att det är sent men jag och Mimmi var kvar i skolan och pluggade till provet som är imorgon! 1 o en halv timme extra i skolan, är man duktig Eller?

Skulle ju iväg och köpa hårfärg efter skolan också men så kom vi på att vi ville gå på Ifk-Gais! Så vi bangade färgen och har nu i typ 2 timmar försökt få tag i biljetter, HAHA omay, snacka om desperata tjejer!! Vi satt i bilen med datorn ut genom varsitt fönster för att få "täckning" och kunna komma åt sidor osv. Shiit, men när vi har kommit på något vi vill göra så ska det Fanimejj bli så också, Och det blir det alltid ;)

Så nu ska jag fixa mig & sen gå ner till Mimmi och åka vidare till stan för att möta upp Johanna!
Men först måste jag bara få ordning på biljetterna....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0