HEJDÅ HELG.


Alltid lika deprimerande som vanligt när helgen har tagit slut.. Men denna gången är det inte lika sorgligt för vi har ju faktiskt ett lov att se fram emot! 9 dagar ledigt :D + Sthlm... :D


Körde slut mig på träningen idag.. vet inte riktigt hur jobbigt det egentligen var, vet bara att min kondition ligger på minus... Hehe, MÅSTE ut och springa. Minst två ggr denna veckan, okej?!?

Har hursomhelst duschat och fixat mig för kvällen, lite söndagsspa för mig själv, hur nice?! Ska dricka mitt efterlängtade gurkvatten nu också, *mums* Och sedan ska jag dra mig mot sängen. 




har inte jag fruktansvärt söta pyamasbyxor? Hittade dom typ längst in i min garderob, alltså haha älskar dom! soo cute (a) *blink

Kommentarer
Postat av: issa

När är det lov? E de nästa vecka? Eller? Oj va kul!!! Eller e de om två veckor?

2011-10-23 @ 22:53:39
URL: http://issahansson.blogg.se/
Postat av: gfdgdfgr44343

vad är gurkvatten sofie? ^^ hahaha

2011-10-24 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0