En vanlig sketen tisdag, igen.

Godmorgon!
Är det någon som är vaken än? Själv har jag varit vaken i en timma ungefär, lite mer kanske.
Idag är det en sketen tisdag igen, + prov. känns lite sådär, men NO-lektionen är nog ändå värst! kan ju inte säga att det är favoriten.

På tal om något helt annat så brukar ju jag göra mellan 50 & 100 sit-ups varje dag, typ på morgonen och kvällen, ända fram tills igår har jag känt mig jätteduktig, såg på TV & det var något fotbollsprogram, Sveriges ungdomslandslag tror jag? aa, dom pratade hursom hur man når sina mål i livet osv, då berättade någon snubbe där att Cristiano Ronaldo hade (som 15-åring) att få typ väärldens sixpack därför gjorde han 1000 sit-ups VARJE dag!!! sjuka jävel :((( 
Jag kan ju gå & dö med mina 100 ? haha, lycka till Sofie. . . .







Kan ju dock inte påstå att han har misslyckats, har har ju verkligen nått sitt mål! Blir att göra 1000 varje dag nu då, inte.

Men j******vlar så snygg man kan vara, ååh drömmen. My babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0