BIG FACE.

Godmorgon.. *gäsp*

Vaknade nyss, mådde ganska bra, Fredag sista dagen innan helg, hur bra? Låg i sängen och tänkte igenom min morgon osv. Allt var lixom bra! tills jag gick upp och in i badrummet, kände efter och kollade mig i spegeln, VEM har fått en allergisk reaktion i ansiktet? Joooo jag! -.-

J*vla piss helvette!! Orkar inte med denna skiten.
Det kliar, jag är svullen, helt flammig och det gör ont.... ungefär 1000 grader varmt är det också... Tror ni man har lust att gå iväg till skolan då? nääh, inte kan jag sminka över det heller för det gör så ont att nudda, kanske möjligtvis får på mig lite mascara som kan göra det lite mer neutralt.... Men mina ögon gör typ mest ont "/

Får väl hålla tummarna att det börjar försvinna istället, känns som det kan göra det :D

FML!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0