3/10-2011

Hej!
Har haft väldigt väldigt dålig uppdatering, eller jag bloggar från mobilen hela tiden haha. Och så fuckar den också så ibland funkar det inte med bilder heller ibland..

Har haft gympa nu första lektionen i alla fall, segt men ändå skönt. Man vaknar till liv mer och så slipper man fixa sig innan skolan för det gör jag efter man duschat och allt! Vi har 2 lektioner till innan lunch... kommer hungra ihjäl typ, har bara ätit en knäckemacka idag! Vi ska ha SO & Matte. Chilligt. Malin är nu hemma från Spanien också så det är chill, slipper göra SO själv och matten är också chill då vi bara pluggar till provet, göttans alltså! :D

Mormor fyller btw år idag också, grattis till henne!! Dock är hon utomlands så jag kan inte träffa henne idag :(( Men jess, hon fyller väl typ 59 eller nåt? pinsamt att jag inte kommer ihåg men det är nog 59... HAHA.

Okej nu blev det ett j*vla långt inlägg men mina fingrar bah går? nä ska sluta, bloggar senare.
Pussisar!!


gossisen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0