26/10-2011, ONSDAG.

Hejsan alla läsare.... ;)

Mår bättre idag efter att jag sovit så nu är jag back on track igen! Drömde dock en jättehemsk dröm.. vaknade mitt i natten och kunde inte somna om. Det var typ jag, min lillebror, Lina och någon mer som var instängda i ett hus, så var det tre enorma äckliga vakter som skulle hålla oss där inne, sen lyckades jag få min lillebror att smita men så fick jag typ skuldkänslor för att jag lämnat honom själv osv osv. Alltså det var jätteobehagligt! Dom var typ ute efter någons ansikte eller nåt, fast av en kille som vi räddat. Helt sinnes!! 
Jag brukar aldrig drömma mardrömmar annars!

Men ska ner till badrummet och fixa i ordning mig nu, ska gå om en halvtimma ungefär så det är lugnt än så länge! Kör på en stor vit blus/skjorta och shorts med tights. Ska ha mina converse och jofama jackan till + min gosiga halsduk. Kanske visar er sen!
Puss&Kram

mistercooool!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0